logo
ArEn

نتایج جست و جو:

10

تعداد نتایج:

10

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی مورد مطالعه بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان

کلیدواژه: بازارگرایی ؛ رقیب گرایی ؛ عملکرد سازمانی ؛ مشتری گرایی ؛ هماهنگی بین بخشی

نویسندگان: راستی الحسینی ، سیدرضا ؛ کاظمی آرانی ، میلاد

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی ( مورد مطالعه بانک مهر ایران استان اصفهان)میباشد. تحقیق حاضر از لحاظ روش تحقیق توصیفی و از لحاظ هدف از نوع کاربردی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کارمندان شعب بانک مهر ایران استان اصفهان میباشد که جمعا 33 شعبه با 150 کارمند است. حجم نمونه نیز ب... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر مدیریت بهینه منابع در بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ مدیریت بهینه منابع ؛ مدیریت ریسک

نویسندگان: راستی الحسینی ، سیدرضا ؛ مهتری آرانی ، محمد ؛ کاظمی آرانی ؛ غلامی ، احسان ، میلاد ؛ بازیارلویه ، مولود

ناشر: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران

صنعت بانکداری در دنیا و به ویژه در ایران، جزو آن دسته از سازمان های رقابتی هستندکه در آنها فعالیت هایی به صورت موازی و سری در جهت تحقق اهداف صورت می گیرد. هدف گذاری برای جهت نیل به این اهداف دوره بعدی فعالیت از موضوعات بسیار حساس و با اهمیت می باشد. تصمیماتی که مدیران اجرائى ها در زمینه افزایش ثروت ... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی عوامل اثرگذار بر مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقیقی بانک قرض الحسنه مهر ایران با استفاده از مدل رگرسیون لاجیت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ تعهدات پرداخت ؛ رگرسیون لاجیت ؛ مدیریت ریسک ؛ مشتریان حقیقی

نویسندگان: راستی الحسینی ، سیدرضا ؛ سالم نژاد ، عبدالعزیز ؛ کاظمی آرانی ، میلاد ؛ بازیارلویه ، مولود

ناشر: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری

در فرآیند هدایت وجوه از پس اندازکنندگان به متقاضیان وجوه، ممکن است در خصوص تعهدات پرداخت اصل و فرع تسهیلات نکول رخ دهد .این ریسک که از آن به ریسک اعتباری یاد می شود ، قدیمی ترین، بزرگترین و در عین حال مهمترین ری سک بانکی مح سوب می شود. ری سک به معنی احتمال عدم تحقق نتایج مورد انتظار ا ست.ری سک در هر... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر هوش عاطفی بر اعتماد و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان خراسان شمالی)

کلیدواژه: اعتماد ؛ عملکرد کارکنان ؛ هوش عاطفی

نویسندگان: کمالی ، میلاد

ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت

دین اسلام، مومنان را به مشارکت و تعاون در کارهای خیر و نیکو، دعوت کرده است و از میان کارهای نیکو به قرض الحسنه تاکید فراوانی داشته است. به گونه ای که قرض الحسنه ( قرض غیرربوی و بدون اجر و مزد) به دیگران را معادل با قرض به خداوند دانسته است و پاداش فراوانی برای آن نهاده است. قرض الحسنه از ارکان الگوی... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد

کلیدواژه: اقساط معوق ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ داده های مقطعی ؛ مطالبات معوق

نویسندگان: کاظمی ، سید رسول

ناشر: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران

افزایش مطالبات معوق پیامدهای بد بسیاری بر بانک ها و موسسه های اعتباری غیربانکی و در نتیجه بر اقتصاد کشور میگذارد. هدف از انجام این مطالعه بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران: استان کهگیلویه وبویراحمد بوده است. داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه در سال ۱۳۹۴ جمع آوری شد... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی وقف و امکان توسعه نظام قرض الحسنه (موسسه تامین مالی خرد) از طریق مال موقوفه

کلیدواژه: تامین اعتبارات ؛ موسسات قرض الحسنه ؛ وقف

نویسندگان: کاظمی رباطی، روح الله

ناشر: دین و دینداری

وقف و صدقه جاری در اسلام، آنقدر مهم است که اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این جهت نیز اسوه دیگران بوده و هستند و رهنمود آن ذوات قدسی در اهتمام به وقف آن است که این صدقه جاری را همتای مصحف علمی و ولد صالح قرار داده و آن را در ردیف میراث ماندگار و فخرآور میدانند و علاوه بر معمول بودن در میان ملل مختلف در ... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

اولویت بندی عوامل موثر بر ورشکستگی مالی بانک ها و موسسات اعتباری (ازنظر کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان)

کلیدواژه: اولویت بندی ؛ بانک ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ موسسات مالی اعتبار ؛ ورشکستگی

نویسندگان: فدایی ، مهدی ؛ کاظمی فرد ، مسعود

ناشر: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی

ورشکستگی بانک های کشور پدیده ای است که اخیرا مورد توجه بانک مرکزی، بانک ها و موسسات اعتباری قرار گرفته است، زیرا اثرات مخربی بر شبکه بانکی داشته و اثرات آن به سایر بانک ها نیز سرایت یافته و کل اقتصاد را تحت تاثیر قرار می دهد. از آن جایی که نشانه های بالقوه ورشکستگی قبل از وقوع ورشکستگی نمایان می گرد... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی کارایی شعب بانک ملت استان خراسان شمالی با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (DEA)

کلیدواژه: تحلیل پوششی داده ها ؛ کارایی اقتصادی ؛ کارایی تخصیصی ؛ کارایی فنی

نویسندگان: کاظمی، مهین دخت ؛ گریوانی، حدیثه

ناشر: اقتصاد پولی مالی

بررسی کارایی بانک ها به عنوان یکی از مهمترین ارکان بازارهای مالی هر کشور، ازجمله اقدامات ضروری جهت دستیابی به رشد و توسعه ی اقتصادی کشورها به شمار می رود. بنابراین در این تحقیق سعی شده کارایی شعب بانک ملت استان خراسان شمالی برای سال های 1388-1386 اندازه گیری و بررسی شود. انواع کارایی محاسبه شده در ا... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

صندوق های قرض الحسنه؛ارزیابی کارکرد در بازار پول و اعتبار کشور

کلیدواژه: بازار پول و سرمایه ؛ صندوق های قرض الحسنه ؛ ضریب فزاینده نقدینگی ؛ نقدینگی

نویسندگان: حسن زاده، علی ؛ کاظمی، مهین دخت

ناشر: اقتصاد اسلامی

صندوق های قرض الحسنه که با دیدگاه سیاسی، انقلابی و اقتصادی در سال 1346تاسیس شدند و بعد از انقلاب، تحت نظارت سازمان اقتصاد اسلامی به فعالیت خود به طور رسمی و قانونی ادامه حیات دادند، اکنون معضلی برای اقتصاد ایران شده اند. مشکل ورشکستگی برخی از این صندوق ها کم کم به بحران ملی تبدیل می شود که گذشته از ... ادامه

سال:1383

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری مورد مطالعه:شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج)

کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ رضایت شغلی ؛ رضایت مشتری ؛ شعب قرض الحسنه ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: کاظمی ، نقی ؛ رحمانی ، منانه ؛ هاشمی ، سیده زینب ؛ نوازنده ،عاطفه

ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

امروزه به علت افزایش رقابت در بازارهای مالی، توجه بنگاه ها و مؤسسات به حفظ مشتریان فعلی و جذب هر چه بیشتر مشتریان سودآور افزایش یافته است. برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی و وظیفه شناس تربیت کرد تا بتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و از این راه رشد و سودآوری و در نه... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل